לא מתפשר: "נותן לכם לדמיין מה היה קורה אם קריב יקבל את מפתחות חוק השבות"

    איתי גדסי 3 Comment on לא מתפשר: "נותן לכם לדמיין מה היה קורה אם קריב יקבל את מפתחות חוק השבות"

    שר הפנים, אריה דרעי, תוקף את ניסיונות בלימת חוק הגיור ואומר: "משרד המשפטים הוא זה שניסח את החוק" • וגם, הטענה העיקרית: "תחשבו שלרפומים היה מפתח לחוק השבות, מה היה קורה פה, כל המסתננים יציגו תעודת גיור ונתחייב לקבל אותם"

    שר הפנים, אריה דרעי צילום: דוברות הכנסת
    15:47
    05.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on למעלה מעשרה נפגעים במטח לעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר דרעי דיבר בפתח ישיבת סיעת ש"ס ואמר: "יש מסע הסתה חמור כנגד הציבור החרדי ומידע לא מדויק כאילו החרדים רוצים לשנות ולכונן מדינת הלכה. זה שקר אחד גדול. של אנשים שרוצים לפרק את הממשלה. הכותל פתוח לכולם, וגם עזרת ישראל שניתנה לפני 20 שנה, ראה"מ הכריז שתשופץ ותורחב. ההתנגדות שלנו היתה רק לסעיף ההכרה ברפורמים".

    "אין עוד מדינה בעולם שיש לה חוק השבות רק מדינת ישראל. הרפורמים רוצים שאני כשר הפנים יכיר בגיורים שלהם בשביל חוק השבות. זה דבר שלא היה מעולם. מי שמנהל את מערך הגיור הדתי זה משרד ראש הממשלה ומי שניסח את חוק הגיור היה משרד המשפטים".

    דרעי המשיך ואמר: "מבחינתי גם בגיור הממלכתי לא הייתי רוצה שיכירו בו עבור חוק השבות. אבל בית המשפט אמר אחרת. לכן, אני השר החרדי מצדד בגיור הממלכתי, ותוקפים אותי הרפורמים והדת"ל. אני הקמתי את הרבנות הראשית? הרב קוק הקים".

    "אם אכיר בגיור רפורמי – אין לדבר סוף. הרי אפשר לפתור את בעיית המסתננים בשנה אחת. כולם יגיעו אם תעודת גיור ואני יהיה חייב לקבל אותם" אמר והוסיף "מר ג'ייקובס התראיין באנגלית והאשים אותנו בפילוג עם ישראל. אני רוצה לצטט אותו בנאום שנתן: 'לא צריך לראות בנישואי תערובת כישלון'. זה אדם שלא חי פה והם רוצים שאתן להם את חוק השבות. גלעד קריב, מנכ"ל התנועה הרפורמית ניסה להתקדם במחנה הציוני באמצעות פעילותו בארגון אסף למען המסתננים. נותן לכם לדמיין מה יקרה אם הוא יקבל את מפתחות חוק השבות".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      הרפורמים אויבי ישראל

    2. 2

      דרעי לא עובד מספיק – כי אם היה עובד לא היה מתווה הכותל

    3. 1

      הרב אריה דרעי עושה מעל ומעבר !!!!!!
      תודה אריה לך ולכל החברים בכנסת על העשיה שלכם!